lördag 7 juli 2012

Hej hej!!
klockan ringde klockan sju då jag gick ut till hästarna och släppte ut dom i hagen och gav dom mat, sen mockade jag boxarna,sopade gången, och lite till.

nu sitter jag här och skriver. Tänkte berätta vad jag ska göra idag för er.
nu efter frukosten som jag ska äta  snart ska jag ut i stallet och smörja lite grann.
Efter det ska jag rida med Sanna, (Min kompis ), typ kl.12 sen när jag kommer hem ska jag väll packa klart allt inför ridlägret och och smörja ALLA Gizmos grejjer som han ska ha med sig.  Lädersaker asså.
för jag hinner inte det imorgon.
Min syster fyller 15 år och ska gratta henne plus att jag ska va i Bäckan med Gizmo kl.5!
Är så grymt peppad, vi ska ha spökkväll!!! och hoppa terräng, poänghoppning,dressyr, och massa annat skojj! Wiiiiihhhhhoooo!!, är fulladdad med energi!!, så nu kan ni bara tänka er vad kul vi ska ha!! ♥ Vi får se om jag hinner göra ngt inlägg imorgon, men annrs vet ni vad jag gör!!

~ Wiiillmiiiissss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar