fredag 6 juli 2012

HEJ BLOGGEN
Har varit vid banan och tränat med Gizmo, han var verkligen jätte pigg,men det gick iaf bra!, höhö.
sen var jag in till kupolen med pappa och köpte foppatofflor och lite smått & gått!
Lite roligt!
min tränare Teres ringde mamma och frågade om jag kunde tävla L:A på en B-ponny som jag har tävlat en gång på, älskar den ponnyn, hon heter Anne. Hon är väldigt speciell, lite svår riden men när man har ridit henne flera gånger som jag så är hon helt underbar!
tävlingen är helgen efter lägret då jag också ska tävla Gizmo L:B och L:A :D ,längtar!! ♥ ♥
~Wilma


Här är två  bilder på mig och Anne, vi vann faktiskt min första tävling på henne, det var första klassen som var en L:C och andra klassen kom jag två sekunder från att vinna igen, men kom tvåa, så sjukt nöjd med den tävlingen, älskar ponnyn!! ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar