torsdag 11 oktober 2012

Heej!!

Idag hände det mycket, jag var i skolan, jag har också haft utvecklingssamtal som gick bra, jag fick mycket beröm av min mentor att jag var duktig som tog ansvar över läxor, och att jag kom i tid till lektionerna! :), sen rullade dagen bara på och jag och Sanna i min klass tar samma buss hem. HAHA och vi slutar sista lektionen kl. 14:00 på torsdagar, som idag då. I alla fall så fick vi gå 13:50 för vi va så duktiga och jobbade på, så jag och Sanna hade fixat ordning allting så vi behövde  bara springa ner till bussen, vilket vi gjorde. Inte vet jag varför...knäppa Sanna tror att bussen ska komma 13:50..när vi sitter där i typ 10 minuter tills alla andra kommer som också ska med den bussen. HAHA, så kan det gå!
Väl hemma så stack jag hem till mig och Sanna till sig, vi åt sen stack vi ut på en barbacka tur på våra skimmlar ( Gizmo och Roddan ) sen efter det tog vi en vanlig tur, Jag red Helge och Sanna red hennes morfars häst Malin. Vi busade i skogen, det var faktiskt första gången jag var ute själv med Helge då jag red med Sanna. Det gick bra, han bockade och stegrade lite grann mitt på vägen när jag skulle hem för att han ville följa med Malin hem..alltså hästen ;), aja, men han fick inte som han ville, Sanna följde med en bit sen vände hon och gick hem men jag var envis och gav mig inte och sedan gick hem. bra turer på ponnyerna!!, sen efter det fixade jag klart i stallet och stack till Sanna direkt efter då vi krattade ihop en STOR lövhög och hoppade i den!, den var säkert 1m hög :), Haha, vilken dag! , Hörs imorgon! :)


~Wilma ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar