söndag 30 september 2012

Heelg!

Hejsan, Slutade 12.00 i fredags men fick ändå vänta två timmar på min buss som går vid 14.00 men aja, sen när jag kom hem tog jag en barbacka tur på Gizmo sen städade jag mitt rum som var mindre fint ;), hann tyvärr inte klart med rummet på fredagen så jag fortsatte igår, sen gjorde jag inte så mycket mer än så.
Idag har jag varit på banan med Gizmo och tränat avstånd mellan två "sockerbitar", det gick bra till en början men sedan började jag sätta mer krav och då var det  att börja om och lära oss på nytt, det kändes bra!, riktigt nöjd över hästen som skötte sig exemplariskt idag! Kärlek till dig min plutt <3
Sedan har jag bara lagat mat, och ätit nu sitter jag och gör ingenting , förslag på något?
lite läxa och duscha ska jag fixa ikväll, vi får se , ha det bra så hörs vi! ♥



~Wilma ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar