söndag 23 september 2012

Har inte bloggat på SKIT länge nu, men nu kör vi  igång  igen , eller hur  Linn?
I alla fall så har jag tävlat väldigt mycket och blivit placerad, var och tävlade Gizmo  idag i Falun, två klasser i
L:C  så hade jag ett skit pet men snabbaste tiden 20.00s, Andra klassen kändes han jätte fin, men jag svängde på fel hinder, tänkte fel från klassen före, haha smarto jag är!! men hästen skötta sig galant och hade bra rundor idag , Massor av kärlek till dig Gizmo!! Nu som ni vet så har vi börjat skolan för ett tag sedan, jag går i Klass 7A - Hästprofil på Gylle Skola, det är typ mer än halva från min gamla klass, så det känns väldigt skönt, jag har har haft så mycket nu på sommarlovet och behövde en paus från bloggandet men känner att det kan sättas igång igen!, Jag har som ni vet tävlat mycket på B-ponnyn Anne, men nu är jag tyvärr för lång, det är synd, älskade lilla sötponny!! Aja , då kör jag min räserfräser ponny istället, men det går lika bra det med!, kommer börja skriva varje dag ett snabbt inlägg om jag inte har för mycket att göra eller så. , Ha det bra så hörs vi imorgon!



Bjuder på en jättefin bild på mig och Gizmo♥
Fotograf :"Kingen" som jag har blogg med! ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar