måndag 24 september 2012

Bågskytte!

Hejsan Bloggen ,  idag slutade jag kl. 15:30 och tog bussen hem, Sedan tog jag en barbacka tur på Gizmo, han brallade lite. Men jag satt kvar ;)
Efter det mockade jag och fixade klart i stallet.
Sen kom Julia  för vi skulle på Bågskytte i Borlänge, Dalpilens BK för att vara exakt :)
Det gick bra till en början, sen satte jag mer krav på mig själv och lite mer fokus på det hela, Jag satt den gula några gånger på avståndet 12m, första gången, jag var nöjd, men blev trött i armen efter ett tag. Jag är inte så van!!
Imorgon ska jag inte på träning med Gizmo, han ska vila för han har tävlat två helger i rad nu. Så min sytster tar en tur på våran D-ponny Sun Diego. Jag vet inte om jag ska med och fota eller göra lite läxa, tror det blir läxa, har två prov den här veckan :( , aja men vi hörs imorgon!! :)


~Wilma ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar