lördag 7 juli 2012

Myskväll

Hej!
Nu sitter jag och Elin och kollar på bloggar, hon har hjälpt mig att packat till lägret :), tack!  nu sitter vi och äter godis och dricker lite cola :D
haha, vi har inte varit med varann på ett tag så vi har dålig humor!!
imorgon går vi upp kl. 7 till hästarna och fodrar och släpper ut.
sen grattar vi Elsa som fyller 15år, GRATTIS!!
Sen äter vi frukost, sedan ut till stallet för att duscha min lortiga Gizmo.
Sen sticker vi in och plattar varandras hår ;) efter det fikar vi med släkten som kommer för att gratta Elsa.
Sedan åker Elin hem för att packa sina grejjer som hon ska ha med till sin häst tills hon ska på läger fast körläger ;), då jag checkar allt innan vi drar oss till Bäckan för en start av en bra vecka på mitt ridläger :D 

  

~Wilmiiisssss!! :)

Både jag & mitt ♥ är taggade till 10000!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar