onsdag 18 juli 2012

mysdag!

Hej!
I morse så snackade jag med Sanna om vi kunde rida, och det gjorde vi.
 vi hittade gula kantareller och red snabbt hem för att hämta en påse, vi hittade ganska mkt! :)
sen när vi hade ridit en stund för att plocka alla svampar så red vi hem, efter det så kom Sanna hem till mig och var här typ hela dan.
När det regnade som värst gjorde jag  en makeover på henne, som tillexempel:
 plattade hennes hår, testade olika frisyrer och lite annat roligt!!
Sedan när det sluta regna så gick vi ut i skogen för att kolla efter mer svamp och vi hittade mer! :),
Sedan efter en timmes letande efter  svamp så var det dax för mat.
jag åt mat sen åkte jag ner till Sanna och dampade loss. hehe vi hoppade i havren och lite mer.
som te.x lindade min arm, mitt ben,mitt huvud, och min mage ;). vi hade lite tråkigt.
men roligt var det!, tack för en bra dag Sanna! <3
 Imorgon så åker vi till Bäckan för att träna och hämta Anne, sedan åker vi hem då Linn också är med.
Så ska vi smörja och packa till tävlingen på fredag,sen en stund efter att jag kommit hem så ska jag ut på en liten jogg-tur med hästarna och Sanna, sedan på kvällen  kanske jag och Linn ska  kolla på en film, vem vet? :)
 Ha det bra, för det ska jag ha, PÖSS!
 
~Wilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar