tisdag 17 juli 2012

Dålig uppdatering!

Hej!
Förlåt så hemskt mycket för dåligt uppdatering, har inte orkat, och jag har haft mycket att göra. Men  nu tar jag mig tid att skriva ett lång inlägg.
Lägret var så grymt kul, alla var glada och jag har lärt mig en massa saker i min ridningen och massa mer saker som är bra att veta ;-) Sista dagen var det poänghoppnig som ni kanske redan vet., Jag kom trea, med två pet, men galoppen var inget vidare så det var mitt fel..men duktig heeezst som hoppar som en gud!
när jag kom hem så var jag så trött. Somnade nästa på vägen hem..
dagen efter så åkte jag till min stuga och sov där en natt, det var också en nackdel till att jag inte gjorde ett inlägg. När jag kom hem red jag Gizmo, På söndagen var jag med min kompis Elin.
och igår var jag och kollade på träningar i Rommehed. fast kollade bara på en & en halv för det började hagla och oska.
idag var jag på träning i Bäckan, det gick skit bra i början sen när jag skule hoppa bana gick det inte lika bra, hittade inte rätt galopp osv. men det löste sig. hoppade en bana på 1m till på fredag då jag ska tävla B-ponnyn Anne samt Gizmo i L:A , så jag ska hoppa hela 4 klasser med 2 hästar!, snacka om att  jag kommer vara trött efter det. haha är så taggad. Imorgon så ska vi träna Helge.
Sedan på Torsdag ska vi till Bäckan kl.10 för att träna Anne sedan ska hon med hem. för att stanna över natten eftersom vi ska tävla på fredagen. Samtidigt som vi hämtar Anne så ska Linn som jag har bloggen med  ska sova hos mig och följa med på tävlingen :D, hon är så snäll och göllig, älskar dig Linn pöss! <3 <3.
Nu har ni fått veta lite vad jag ska gör under dagarna som kommer, det blir inte sista inlägget på den här veckan utan jag kommer med ett inlägg imorgon också! , ha det bra hörs imorgon! <3
~Wilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar